Träna lite hårdare – få snabba resultat och mer tid över till annat!

MEST EFFEKTIV TRÄNING & SNABBA RESULTAT

Ge allt under några minuter per vecka och belöningen blir ökad fettförbränning, bromsat åldrande och bättre hormonbalans. Den senaste forskningen pekar på att vi har allt att vinna på att varva promenader med kortare och intensivare träning, så kallad HIT. Vid lågintensiv träning aktiveras muskelfibrer typ I, men vid explosiv träning får man kontakt med muskelfibrer typ II. Om du är nära att ramla omkull är det typ II-fibrerna som reagerar och hindrar dig från att falla. Hård träning leder också till att dopamin utsöndras som ger en känsla av välbefinnande. Förutom alla medicinska fördelar med högintensiv träning leder den också till att man blir fastare i kroppen och får en bättre hållning.

träning-bella-hadid

Bionic: 20 minuter i veckan räcker

En elektrisk stimulering av musklerna där varje pass ska ha samma effekt som tre vanliga 90-minuterspass på gymmet. Bonus: Du kommer åt muskelgrupper som är svåra att nå när du trä- nar som vanligt.

Build ’n Burn: Träningsnörderi som ger resultat

Sats senaste träningskoncept ger dig full kontroll över din puls och hur du utvecklas. Träningsytan och utrustningen i Build’n Burn är speciellt utvald för att du ska kunna fokusera hundra procent på träningen, och passet är stenhårt – men också över på 45 minuter. Efteråt får du en sammanfattning av insatsen och framstegen.

TIPS! STYLEBYS NYA HÖSTBOX ÄR ÄNTLIGEN HÄR, FYLLD TILL BREDDEN MED FANTASTISKA SKÖNHETSPRODUKTER FRÅN VÄLKÄNDA VARUMÄRKEN – MER INFO OM BEAUTYBOXEN HITTAR DU HÄR

NUVARANDE Satsa på effektiv träning och få snabba resultat
NÄSTA Rosa och gult är vårens hetaste kombo — 11 trendplagg som fixar stilen